مرحله 1: برنامه اینستاگرام را باز کنید

اینستاگرام

برای شروع، برنامه اینستاگرام را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید یا از طریق رایانه رومیزی به پلتفرم دسترسی پیدا کنید.

مرحله 2: روی عکس نمایه خود ضربه بزنید یا کلیک کنید

هنگامی که در فید صفحه اصلی اینستاگرام خود قرار گرفتید، روی عکس نمایه خود ضربه بزنید یا کلیک کنید تا به صفحه نمایه خود دسترسی پیدا کنید.

مرحله 3: به بخش “درخواست‌ها” به پایین بروید

در صفحه نمایه خود، به بخش «درخواست‌ها» بروید. اینجاست که تمام حساب‌هایی را که درخواست کرده‌اید دنبال کنید، پیدا خواهید کرد.

مرحله 4: به دنبال برگه “در انتظار” بگردید

در بخش «درخواست‌ها»، برگه «در انتظار» را جستجو کنید. این برگه همه حساب‌هایی را که درخواست کرده‌اید دنبال کنید، اما هنوز تایید یا رد نشده‌اید را به شما نشان می‌دهد.

مرحله 5: برگه “دنبال کردن” را بررسی کنید

در مرحله بعد، برگه “دنبال کردن” را بررسی کنید. این برگه تمام حساب هایی را که در حال حاضر دنبال می کنید به شما نشان می دهد. اگر درخواست کرده‌اید که حسابی را دنبال کنید و تأیید شده است، در اینجا فهرست می‌شود.

مرحله 6: به دنبال برگه “نادیده گرفته شده” بگردید

در نهایت، به دنبال تب “نادیده گرفته شده” باشید. این برگه همه حساب‌هایی را که درخواست کرده‌اید دنبال کنید، اما نادیده گرفته شده‌اند را به شما نشان می‌دهد.

19 نکته برای استفاده از درخواست‌های اینستاگرام

اکنون که می‌دانید چگونه می‌توانید ببینید چه کسی را برای فالو کردن در اینستاگرام درخواست کرده‌اید، در اینجا چند نکته برای استفاده از ویژگی درخواست وجود دارد:

نکته 1: انتخابی باشید

فقط درخواست کنید حساب هایی را دنبال کنید که واقعاً به آنها علاقه دارید و با علایق شما همسو هستند.

نکته 2: اسپم نکنید

درخواست نکنید چندین حساب را همزمان دنبال کنید. این می‌تواند به عنوان هرزنامه تلقی شود و ممکن است منجر به پرچم گذاری یا تعلیق حساب شما شود.

نکته 3: صبور باشید

به خاطر داشته باشید که ممکن است شخص یا حسابی که درخواست کرده‌اید دنبال شود، درخواست شما را بلافاصله نبیند. به آنها زمان بدهید تا بررسی کنند و پاسخ دهند.

نکته 4: از درخواست‌های خود تبلیغی استفاده نکنید

استفاده از درخواست ها برای تبلیغ محتوا یا حساب کاربری خود ایده خوبی نیست. استفاده از این ویژگی برای تعامل و اتصال واقعی بسیار مهم است.

ایده

نکته 5: دنبال کنید

اگر کسی درخواست کرد شما را دنبال کند، بهتر است دوباره او را دنبال کنید. این می‌تواند به ایجاد یک رابطه سودمند متقابل کمک کند.

نکته 6: هر درخواستی را نپذیرید

فقط به این دلیل که شخصی درخواست دنبال کردن شما را می دهد به این معنی نیست که شما باید به طور خودکار درخواست او را بپذیرید. از صلاحدید خود استفاده کنید و فقط درخواست‌هایی را از حساب‌هایی بپذیرید که با علایق و ارزش‌های شما مطابقت دارند.

نکته 7: از ویژگی “نادیده گرفتن” استفاده کنید

اگر نظر خود را در مورد حسابی که درخواست کرده اید تغییر دهید، می‌توانید از ویژگی «نادیده گرفتن» برای حذف درخواست استفاده کنید.

نکته 8: محترم باشید

به یاد داشته باشید که افراد واقعی پشت هر حساب اینستاگرام هستند. هنگام استفاده از ویژگی درخواست احترام و ملاحظه داشته باشید.

نکته 9: از ربات ها استفاده نکنید

استفاده از ربات ها یا نرم افزارهای خودکار برای ارسال درخواست یا تعامل با سایر کاربران ایده خوبی نیست. می‌تواند به عنوان هرزنامه دیده شود و ممکن است منجر به پرچم گذاری یا تعلیق حساب شما شود.

راهنمای کامل درخواست‌های اینستاگرام

اکنون که می‌دانید چگونه می‌توانید ببینید چه کسی را برای فالو کردن در اینستاگرام درخواست کرده‌اید و چند نکته برای استفاده از این ویژگی، راهنمای کامل درخواست‌های اینستاگرام در اینجا آمده است:

  1. درخواست‌ها راهی عالی برای ارتباط با سایر کاربران در اینستاگرام است.
  2. از برگه “در انتظار” برای دیدن همه حساب هایی که درخواست کرده اید برای دنبال کردن استفاده کنید.
  3. از برگه «دنبال کردن» برای دیدن همه حساب‌هایی که در حال حاضر دنبال می‌کنید استفاده کنید.
  4. از برگه «نادیده‌گرفته» استفاده کنید تا همه حساب‌هایی را که درخواست کرده‌اید دنبال کنید، اما نادیده گرفته شده‌اید، ببینید.
  5. هنگام درخواست برای دنبال کردن حساب‌ها، انتخابی باشید.
  6. از ارسال هرزنامه یا استفاده از ربات ها برای ارسال درخواست خودداری کنید.
  7. صبور باشید و به شخص یا حساب زمان بدهید تا درخواست شما را بررسی کرده و به آن پاسخ دهد.
  8. اگر کسی درخواست کرد شما را دنبال کند، دنبال کنید.
  9. از ویژگی «نادیده گرفتن» برای حذف درخواست‌هایی که انجام داده‌اید استفاده کنید.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...